Witch / Wiedźma w Clash Mini to jedna z kart, która została wprowadzona wraz ze startem drugiego sezonu Clash Mini. Podobnie jak w przypadku opisywanego we wcześniejszym wpisie Golden Gianta. mogę, napisać to samo co wtedy: po pierwszych kilku dniach z tą postacią mogę śmiało prognozować, że będzie to jedna z najpopularniejszych kart, którą będziemy mieli okazję spotkać dość często na arenie. Dlaczego tak uważam? To proste: ze względu na atrakcyjne umiejętności.
Wiedźma przyzywa dwa małe szkielety, które walczą u jej boku. Podobnie jak w Clash Royale jest bardzo efektywna w walce z PEKKA. Szkielety spawnują się w takim tempie, że PEKKA praktycznie nie ma szansy podejść do Wiedźmy (o ile oczywiście nic innego jej i szkieletów nie atakuje). W moich dotychczasowych potyczkach na arenie Clash Mini już wielokrotnie udało mi się wygrać dzięki Wiedźmie.
Ma nieograniczony zasięg ataku czyli może atakować nawet najdalej oddalone jednostki przeciwnika. Szkielety początkowo mają 2 punkty życia i zadają 1 punkt obrażeń. Nie ma limitu szkieletów, które są na arenie.
Wystawienie Wiedźmy na arenę to koszt 4 jednostek elixiru, każdy star point to kolejne 4, tak więc całkowity koszt dojścia do 3 gwiazdek to 16 elixiru (na 30 dostępne czyli ponad połowa dostępnego, a dokładnie to 53%).
Umiejętności Wiedźmy w Clash Mini:
Podstawowa:
Dark Ritual – SUPER – przyzywa 2 szkielety by walczyły razem z nią.
Chcesz zagrać w Clash Mini już teraz? Żaden problem, sprawdź nasz poradnik: Jak pobrać Clash Mini w Polsce.
Witch Star Upgrades – umiejętności dodatkowe Wiedźmy
Befallen – Wiedźma przyzywa 3 szkielety zamiast dwóch. Świetna umiejętność przeciwko Heroes albo jednostkom, które mogą atakować wyłącznie jeden cel.
Big Bone – szkielety otrzymują dodatkowe 2 punkty życia co razem daje 4HP.
Reinforce – CLASH – na starcie ma pełną energię, więc może natychmiast przyzwać 2 szkielety.
Wiedźma / Witch – kolejność stars upgrade w Clash Mini
- Reinforce – natychmiast przyzywa dwa szkielety, które zadają obrażenia i mogą być atakowane przez wrogie jednostki.
- Big Bone – 100% boost do punktów życia szkieletów!
- Befallen – +50% przyzywanych szkieletów.
Golden Giant – pojedynek 1 na 1
A jak Witch / Wiedźma radzi sobie w walce 1 na 1 z innymi jednostkami atakującymi na odległość? Zakładamy, że minisy mają pełne życie na początku pojedynku:
- Magic Archer – Wiedźma atakuje szybciej, ale zadaje tylko połowę obrażeń, które zadaje Magich Archer. Jest w stanie przyzwać szkielety chwilę przed odpaleniem się Archera, który zdejmuje ją wtedy na jeden strzał.
- Electro Wizard – zadają po tyle samo obrażeń, tyle samo energii potrzeba by odpaliła się SUPER umiejętność. Ze względu na to, że E-Wizz zadaje większy damage w momencie odpalenia SUPER (pamiętajmy, że podstawowy trafia w dwóch przeciwników) Wiedźma nie ma z nim szans. Jeśli nic nie zaatakuje ostatniego szkieletu, jest mała szansa, że jednak zabije on Electro Wiza.
Witch / Wiedźma - statystyki
DPS | 1 |
Hit per second | 0,65 |
Energy cost | 4 |
Punkty życia (HP) | 6 (wyjściowo) |
Energia startowa | 0 |