Golden Giant w Clash Mini to jedna z kart, która została wprowadzona wraz ze startem drugiego sezonu Clash Mini. Po pierwszych kilku dniach z tą postacią mogę śmiało prognozować, że będzie to jedna z popularniejszych kart, którą będziemy mieli okazję spotkać dość często na arenie. Dlaczego tak uważam? Ze To proste: ze względu na olbrzymią wszechstronność tej postaci. Projektanci gry wpakowali w nią aż trzy bardzo pożyteczne umiejętności: możliwość pełnienia funkcji tanka, zadawanie ogłuszenia przeciwnikom oraz leczenia siebie oraz najbliższych przyjaciół.
Wystawienie Golden Gianta na arenę to koszt 3 jednostek elixiru, każdy star point to kolejne 3, tak więc całkowity koszt wymaksowania do 3 gwiazdek to 12 elixiru (na 30 dostępne czyli ponad połowa dostępnego, a dokładnie to 40%).
Umiejętności Golden Giant w Clash Mini:
Podstawowa:
Headbutt – SUPER (aktywuje się po uzbieraniu energii za trafienia, potrzebne 6 hitów w przeciwników) – Damage oraz stun (ogłuszenie) przeciwnika oraz siebie na 2,5 sekundy.
Chcesz zagrać w Clash Mini już teraz? Żaden problem, sprawdź nasz poradnik: Jak pobrać Clash Mini w Polsce.
Golden Giant Star Upgrades – umiejętności dodatkowe Golden Giant
Golden Helmet – leczy się o 4 punkty życia przez 2 sekundy po tym jak wyjdzie ze stuna.
Infinite Helmet – KO – w momencie śmierci leczy pobliskich przyjaciół o 4 punkty życia w czasie 2 sekund. Dlatego dobrze mieć go w pobliżu innych minisów lub nawet przed nimi jako tanka.
Golden Headbutt – siła ataku oraz czas trwania ogłuszenia są podwojone czyli zadaje 4 punkty obrażeń, a ogłuszenie trwa 4 sekundy.
Golden Giant – kolejność stars upgrade w Clash Mini
- Golden Heabutt – podwójne obrażenia i podwójny heal. To chyba jedyny dobry wybór na pierwszy upgrade w trakcie walki.
- Golden Helmet – dokładamy leczenie o 4 punkty do damage i ogłuszenia!
- Infinite Helmet – odejście w wielkim stylu – leczy o 4 punkty życia przyjaciół na przylegających polach. Na zawsze w naszych sercach!
Golden Giant – pojedynek 1 na 1
W starciu 1:1 z przeciwnikami, którzy też kosztują 3 punkty elixiru. Zakładamy, że minisy mają pełne życie na początku pojedynku:
- Giant Skeleton – zabija bez większego problemu, jest w stanie przeżyć nawet wybuch bomby, którą trzymał Giant Skeleton.
- Mini P.E.K.K.A. – zadają sobie wzajemnie po 2 punktu obrażeń, ale Mini PEKKA atakuje szybciej. Naszego kolegę ratuje tutaj heal, który uzyskuje po stunie.
- Valkirie – tu jest bardzo podobnie jak z Mini PEKKA, Valkiria jest szybsza, ale podobnie jak przy Mini PEKKA ratuje go heal.
Golden Giant - statystyki
DPS | 2 |
Hit per second | 0,35 (wyjściowo) |
Energy cost | 6 |
Punkty życia (HP) | 13 |
Energia startowa | 0 |