Electro Wizard w Clash Mini to chyba najpopularniejsza obecnie jednostka w grze. Można ją spotkać chyba w 60-70% wszystkich decków, z którymi przyszło mi się do tej pory mierzyć. Na forach i Twitterze gracze są przekonani: Electro Wizza czeka nerf.
Można spodziewać, się że pierwsze balance changes pojawią się po zakończeniu pierwszego pre-sezonu w Clash Mini. Według autorów gry ma on potrwać około 60 dni (w grze nie ma nigdzie informacji o długości sezonu oraz nie znalazłem jeszcze timera odliczającego czas do końca pre-sezonu).
Ale wracając do Electro Wizarda – jest to karta z kategorii najdroższych. Wystawienie na arenę to koszt 4 jednostki elixiru, każdy star point to kolejne 4, tak więc całkowity koszt wymaksowania do 3 gwiazdek to 16 elixiru (na 30 dostępne czyli ponad połowa dostępnego, a dokładnie to 53%).
Umiejętności Electro Wizarda w Clash Mini:
Podstawowa:
ZZZAP – SUPER (aktywuje się po uzbieraniu energii za trafienia, potrzeb 4 hity w przeciwników) – Damage oraz stun (zamrożenie) 2 przeciwników.
Chcesz zagrać w Clash Mini już teraz? Żaden problem, sprawdź nasz poradnik: Jak pobrać Clash Mini w Polsce.
Star Upgrades Electro Wizard – umiejętności dodatkowe Electro Wizza
Fork – ZZZAP uderza w 4 przeciwników.
Drain – DISSIPATE (zabiera „drainuje” energię z wrogich jednostek) – trafieni Zzzap’em przeciwnicy tracą energię (razem 4 punkty energii). Chodzi tu energię zbieraną do umiejętności typu Super, która odpala się po uzbieraniu odpowiedniej dla danego minisa ilości.
Electrocute – Zzzap oprócz tego, że zadaje damage to jeszcze stunuje trafionych przeciwników na dodatkowe 2 sekundy.
Electro Wizard – kolejność stars upgrade w Clash Mini
- Fork – podwaja ilość zadawanego przez Zzzap damage przez uderzenie w aż 4 przeciecinków, co w końcowej fazie walki gdy często wszyscy mają resztki HP może mieć kluczowe znaczenie dla wyniku.
- Drain – must have jeśli walczycie z graczem, który w decku ma kilka jednostek z umiejętnościami super. Po prostu jego jednostkom będzie zdecydowanie trudniej odpalić swoje umiejętności. Jeśli zostanie mu jeden przeciwnik to drain może zabrać mu aż 4 charge do super.
- Electrocute – dodatkowe 2 sekundy trwania stuna, w trakcie którego trafione nim jednostki nie będą mogły wykonać żadnej akcji. W trakcie 3 sekund trwania stuna większość jednostek może zadać przynajmniej 2 uderzenia – czyli około 2 dmg.
Electro Wizard - statystyki
DPS | 1 |
Hit per second | 0,65 |
Energy cost | 4 |
Punkty życia (HP) | 7 |
Energia startowa | 0 |