Bowler w Clash Mini to jedna z najpopularniejszych kart, która jest używana prawie tak samo często jak opisywane przez nas ostatnio Electro Wizard oraz Mega Knight. Bowler może pełnić funkcję tanka oraz w pewnym stopniu ofensywną. Zadawane przez niego obrażenia nie są największe, ale bardzo ważną umiejętnością typu Clash jest Strike (która powoduje stun czyli ogłuszenie, damage dla wrogich, trafionych, jednostek oraz odrzucenie do tyłu).
Wystawienie Bowlera na arenę to koszt 3 jednostki elixiru, każdy star point to kolejne 3, tak więc całkowity koszt podniesienia jednostki do 3 gwiazdek to 12 elixiru (na 30 dostępne czyli 40%).
Umiejętności Bowlera w Clash Mini:
Podstawowa:
Strrrike!!! – CLASH (aktywuje się w momencie rozpoczęcia rundy) – Damage, stun (ogłuszenie) oraz odepchnięcie do tyłu wrogich jednostek. W momencie startu rozgrywki Bowler toczy swój kamień prosto przed siebie przez całą długość areny. Kolejne rzuty kamieniem może już wykonywać po skosie. Strrrike w momencie rozpoczęcia walki ogłusza i zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom stojącym naprzeciw niego. Kolejne ataki trafiają wyłącznie w pierwszą wrogą jednostkę.
Chcesz zagrać w Clash Mini już teraz? Żaden problem, sprawdź nasz poradnik: Jak pobrać Clash Mini w Polsce.
Bowler Star Upgrades – umiejętności dodatkowe Bowlera:
On a Roll – zmienia Strrrike!!! w SUPER (aktywuje się po uzbieraniu energii za trafienia). Znaczy to, że Bowler będzie mógł kilkakrotnie ogłuszyć przeciwników swoim kamieniem w trakcie jednej rundy.
Crushing – wydłuża czas stun o dodatkowe 3 sekundy. Razem daje to aż 4 sekundy ogłuszenia.
Damage – dodatkowe +2 damage do uderzenia kamieniem.
Mega Knight – kolejność stars upgrade w Clash Mini
- Crushing – +3 sekundy do stuna to chyba zawsze dobry pomysł na pierwszy star upgrade. W 4 sekundy kiedy wroga jednostka jest unieruchomiona można zadać naprawdę dużo obrażeń.
- On a Roll – dzięki tej umiejętności może rzucać Strrrike!!! kilkukrotnie podczas pojedynku.
- Damage – trudno powiedzieć czy wydanie kolejnych 3 jednostek eliksiru, żeby Bowler mógł zadać dodatkowe 2 damage (razem 4) było warte takiej inwestycji. Trzeba pamiętać, że jednostka atakuje raczej powoli (jeden atak na 2,8 sekundy).
Bowler - statystyki
DPS | 2 |
Hit per second | 0,35 |
Energy cost | 0 |
Punkty życia (HP) | 7 |
Energia startowa | 0 |